Message from the wrong side of the block

Total skrivblockering råder och sidorna står tomma framför mig. Vad jag däremot kan berätta är att Rosetta släppte en ny platta för ett par månader sedan som jag nu lyssnar igenom. Ska sanningen fram så har jag inte tagit mig igenom Wake/Lift ännu, men det kommer kanske? Har ni inte hört Rosetta ännu så kan ni börja med att läsa recensionen av Galilean Satellites (Från Dec, 2009) och kanske lyssna på skivan efter det?... Ett annat trevligt album som verkar lovande är Isis - Oceanic som jag än så länge bara har lyssnat lite smått på. Allt ligger i betraktarens öra. Har jag tur kanske jag skriver några ord under veckan, men jag lovar inget!

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0