Shake A Leg

Det lär inte komma som en chock för många när jag säger att det finns mycket jag stör mig på. Även om jag bryr mig mindre om störningsmomenten nu för tiden. På sätt o vis kan man väl säga, i medicinska termer, att det har blivit bättre (nej jag tar inga mediciner). Det roliga är ändå att när jag väl blir förbannad på något/någon så blir jag det rejält! Ska sanningen fram så blir jag sällan arg på någon person, inte mer än mig själv i alla fall. Vad jag fortfarande kan tycka är rätt idiotiskt är alla "Har du världens bästa mamma så skriv detta i din logg blah, blah blah" eller "Blah, Blah, Blah. Om du älskar dina vänner så kopiera och sätt detta på din logg". Jag kan inte låta bli att tänka på vad en sådan här gärning i själva verket gör mer än att idiotförklara användaren? Jag vill tro att människor utan några direkta vänner använder sig av dessa rövslickar metoder för att vinna lite gillande.

Eftersom dom inte är smarta nog att förstå hur hög onödighets-halten i dessa meddelanden är så har dom säkert förtjänat ett liv utan vänner. Ingen vill ju vara vän med en idiot. Men vad vet jag? Jag är ju bara en dum hårdrockare som inte ens har hört talas om hjulet (men skosnören har jag). Visst, jag kanske överreagerar som vanligt men egentligen är det väl inte så konstigt att man gör det när skiten pressas upp i nyllet på en. Hur som helst så är det oväsentligt om du älskar dina vänner eller har världens bästa mamma. För mig är det en självklarhet! Men jag smörar inte på Facepuke utan berättar detta för personerna i fråga istället. Det är väldigt sällan en community ger någon positiv respons och om det trotts allt skulle vara fallet så kan jag garantera att orden du precis skrivit i din logg hade uppskattats 100 gånger mer om du sagt dom live istället.

Det var dagens visa ord. Nu ska jag ta en banan, göra lite apljud och lyssna på IQ-befriad hårdrock. För alla hårdrockare gör ju så...

/Rob

Kommentarer
Postat av: Moster

Du är min idol Rob! Jag har exakt samma åsikt och vägrar kopiera in skiten i min status och jag raderar alla som lägger in "kedjebrev" i min logg och tyvärr framkallar dom nått sorts hat mot dom som människor... Har inte folk fantasi nog att skriva något eget?

2010-12-16 @ 18:37:36
Postat av: Rob

Det är bara att inse att många har fått sitt liv i ett flingpaket. Tack för din support, Ida!

2010-12-19 @ 14:37:38
URL: http://robscene.blogg.se/
Postat av: Antonia

okej, så rätt skrivet! Jag har aggressionsproblem för jag sitter och läser skiten och sitter sedan och eldar upp mig innombords och tänker ut seriösa mordtankar på de stackars människorna som inte vet bättre, kanske.

Jag är väl lite överdriven kanske, men vissa saker gör mig så otroligt upprörd, så jag har blockat de människorna som uppdaterar sin status en gång i halvtimmen med "nu åt jag frukost" "nu tar jag en powerwalk" "nu kissade Tyra på sig" etc...



Så! nu fick JAG ur mig lite fler aggressioner. Tack.

2010-12-30 @ 21:01:06
URL: http://antoniajanine.blogg.se/

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0