Intolerance

Efter det att Bruno Mars kom på tal i helgens avslutande skede så har jag tänkt mer och mer på denna högst obegåvade grabb. Obegåvad tänker du kanske? Herr Bruno är så obegåvad på så många plan att till och med ett danskt förskolebarn skulle framstå som en mästerkompositör. I Låten "Grenade" (som betyder Granat) sjunger Bruno att han utan tvekan skulle - jag citerar "I'd catch a grenade for ya, throw my hand on a blade for ya, I'd jump in front of a train for ya, you know I'd do anything for ya". Jag vill poängtera att detta inte är min iakttagelse från början, innan jag glömmer det. För det första så så kan grabben in stava (konstigt när man inte gått ut ur skolan? Nej inte alls) men det tycks inte hindra honom från att skriva en dålig låt där han bokstavligen talat skulle offra sitt liv för en tjej som försöker bli av med honom. Min slutsats är att Bruno är en psykotisk stalker.

 

Om jag inte minns helt fel så har grabben även en låt som låter något i stil med "You're amazing, just the way you are. Don't change a thing. I'm gay and i like you thing"... Ja, jag önskar att det var en kille han sjöng om (därför ändrade jag texten). Skämt åsido. Det är inte så konstigt att han inte vill ändra något på sin tjej när hon är en tiopoängare? Jag menar, det är ju inte missfostret i Goonies han är kär i och sjunger om? Då är det väl självklart? Din idiot, Bruno!

 

Missfostret i Goonies

 

Om en chokladpralin av någon anledning skulle färdas genom din kropp utan att brytas ner och du sedan skulle skita ut den så skulle den se ut exakt som Bruno Mars. Det är precis så han ser ut; slät, blank, fuktig (och framför allt) med en brunskimrande glasyr. Tänk efter. Bruno Mars, vad tusan är det för namn? Han har förvisso fått ett namn som passar hans utseende och personlighet. Så vi kan inte skylla på att vi inte blivit varnade. Jag ber dig en gång för alla - Snälla, Bruno. Ta ett jobb på en oljeplattform långt, långt ute i havet istället, så slipper vi både se och höra dig och dina meningslösa skitlåtar. Du är dålig. Jag lovar!

PS. Du är trög också, uppenbarligen...

 

/Rob


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHah... jag kommer inte kunna äta en mars choklad nu utan att sjunga "You're amazing, just the way you are."


Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0