As Ugly As The Truth

Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta detta. Det känns lite dumt att säga det såhär i skriftlig form, men jag tror det är bäst för oss båda. Vi har ju känt varandra ett tag nu och har delat många stunder tillsammans. Vad jag vill få sagt är att jag under en längre period har känt ett växande avsky gentemot dig som människa. Vanligtvis är det ju bagateller som går att se förbi som kan sätta käppar i hjulen, men jag kan inte ljuga för mig själv längre. Jag vet att det aldrig någonsin, under några som helst omständigheter kommer att fungera mellan oss igen. Om du tror att jag skriver detta bara för att göra dig upprörd så har du inte missförstått mig. Jag vill få dig att förstå hur dåligt verkligen känns. Jag tänker inte be om ursäkt för något eftersom jag inte anser att jag har gjort något fel i vår relation. Det är inte tråkigt att det har blivit såhär. Tvärt om är jag väldigt glad att jag har fått se ditt riktiga "jag" och alla tillkortakommanden det innebär. Du är en helt skruvad person som saknar rätt sorts värderingar. En kallhjärtad rövslickare med ett IQ som är likvärdigt med din skostorlek (38? antagligen mindre). Jag tror inte att jag är bättre än dig, jag vet att jag är det. Låt oss göra detta officiellt och avsluta allt vi någonsin har haft gemensamt med varandra. Du är en samhällsfara och ett oansvarigt pucko, kräk och illaluktande svin... Där. Nu var det sagt. Hoppas du verkligen förstår vad jag menar och att du tar min kritik brutalt hårt. Gråt gärna lite så ses vi aldrig igen.

 

PS: Det är inte mig det är fel på. Det är dig...

/Rob


Kommentarer
Postat av: A

Haha den var hård!

2011-06-28 @ 11:00:16

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0