While You Where Out...

Du som har sett komedierna Dum och Dummare, Hot Rod eller Ace Ventura har inte bara fått starkare magmuskler och utökad allmänbildning utan även kunskapen om vad som är bra humor. Men som alla även vet så är ju dessa filmer (och andra komedier också för den delen) påhittat och uppdiktat material, alltså skådespeleri. Men trotts detta är så det så fruktansvärt roligt mest hela tiden, vilket inte är så konstigt. Tänk dig in i en situation där komedin du kollar på faktiskt är verklighet! Faktum är att du inte behöver tänka dig in i situationen, utan allt du behöver göra är att skaffa tv-kanalen Travel&Living och invänta programmet "While You Where Out". WOW! Vad är detta? frågar du dig säkert?

 

Om jag ska försöka förklara på enklaste sätt så kan man säga att "While You Where Out" är som en lågbudgets-bastard-version av Äntligen Hemma där en, givetvis tjock, amerikan lämnar sitt fula hem i våldet av totalt talanglösa, överentusiastiska och lågutvecklade amerikanska "designers" som helt klart har intellektuella brister. Allt i syfte att överraska sin partner... ett syfte som oftast också blir verklighet. Programmets designers tar det fula amerikanska hemmet och... gör det ännu fulare! Jag skojar inte! Detta är inget som helst skämt! Första gången jag såg detta fantastiska program kunde jag inte tro mina ögon och skrattade hejdlöst! Det blir verkligen skitfult! Jag skulle kunna säga det om och om igen! DET BLIR SKITFULT!

 

Jag tror dessutom "Team:et" får två dagar på sig att förfula huset och det är alltid på håret att dom klarar av att hålla sin deadline! Allt för spänningens skull? Hur som helst så är programmet väl värt en titt bara för dess sorgliga seriositet och sprängande men subtila humor. Det är väldigt beundransvärt hur alla programledare kompletterar varandra på det negativa planet och på så vis formar omedelbar katastrof. Jag har svårt att tänka mig att något realityprogram någonsin kan bli lika kul. Det enda skulle möjligen vara om man gjorde samma program fast med plastikkirurger. Typ att man hyr in olegitimerade kirurger från mexico, som inte kan språket, och låta dom göra ingrep på fula människor med misslyckat resultat. Fast antagligen skulle det nog bara bli sjukt... Okej, det finns ingen som helst möjlighet på jorden att göra ett lika roligt/misslyckat program som While You Where out!

 

/Rob

PS: Klicka på länken för att ta del av otroliga före och efter bilder från alla 4 (HAHA!) säsonger!


Kommentarer
Postat av: Moster

Helt fantastiskt!!! Ska helt klart börja titta på detta program, humor på väldigt hög nivå!

2010-10-12 @ 20:36:20

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0