Records + 5

I lördags tog jag sovmorgon till 11 och begav mig efter en avslappnad frukost in till stan. Jag spenderade en timme inne på stans vinylhandel och gick inte hem tomhänt. Helgens klipp blev kort och gott 5 vinylare i form utav; Santana - Abraxas, Queen - News Of The World, AC/DC - Let There Be Rock, The Who - Face Dances och Bruce Springsteen - The River. Som om inte mina fynd vore nog så var vädret minst sagt strålande och att lyssna på The River i höstigt solsken är en svår känsla att slå. Det påminde mig lite om filmen Reign Over Me (svensk titel: Vänner För Livet) som egentligen är en rätt sorglig film. Men jag var lycklig ändå och det är väl ändå det som räknas?



/Rob

PS: SE FILMEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen är nog en av de bästa jag sett.. Jag fullkomligt älskar den.. tycker den har fått sjukt lite krädd.. enda anledningen att jag fick reda på om den var just på grund av spelet de speler. shadow of the colossus. Don Cheadle och Adam sandler är lysande.. Sandler trots att han är högljudd i varenda film han är med i, gör en av sina få mer seriösa filmer, och han är magnifik..



8 rumpor av 7

2010-10-26 @ 20:45:37
Postat av: Gore

den filmen är nog en av de bästa jag sett.. Jag fullkomligt älskar den.. tycker den har fått sjukt lite krädd.. enda anledningen att jag fick reda på om den var just på grund av spelet de speler. shadow of the colossus. Don Cheadle och Adam sandler är lysande.. Sandler trots att han är högljudd i varenda film han är med i, gör en av sina få mer seriösa filmer, och han är magnifik..



8 rumpor av 7



2010-10-26 @ 20:46:01

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0