Various B.S

En gång för alla ska jag reda ut varför jag har slutat med att tanka hem film. jag har inte fegat ur pga Sveriges rikes lagar utan jag har slutat ladda hem film för att sidan jag var (och fortfarande är) medlem på stängde ner och kunde inte längre förse mig med film med bra kvalité. Ja, jag förutsätter faktiskt att filmen jag tankar ska hålla en viss kvalité. Jag skulle nog inte sjunka så lågt att jag tankar en AVI film som jag plågar mig igenom bara för att det är gratis, så patetiskt är jag inte. Om jag nu tvingas att hyra eller köpa film för att komma åt kvalitén som jag vill ha då är det ett pris jag gärna betalar. Punkt slut.

Vad gäller rOBSCENE så har jag inte känt någon ork att vara allt för aktiv de senaste veckorna eftersom den största tiden går åt framför tv:n. Mina muskler förtvinar och hjärnan börjar skrumpna ihop, men det är antagligen en fas som jag kommer ut ur efter några veckor. Dessutom har jag slutat att göra reklam för min sida på msn (som ni kanske har märkt) så rOBSCENE finns enbart tillgänglig för er som redan vet att den existerar.

Övriga nyheter
innefattar en hjälpande hand på en av mina vänner blogg där jag fick möjligheten att utforma lite design och bygga om sidans layout. Resultatet kan du se på följande länk: http://flutters.blogg.se/. Sist men inte minst vill jag tacka alla vänner som har varit och besökt mig den senaste tiden! Jag tackar så ödmjukt för att ni faktiskt har tagit er tiden att åka hit till Karlshamn och velat träffa mig. Det känns skönt att jag slipper vara den som måste åka precis överallt för att få träffa lite folk. Tack!

/Rob

PS: Skulle någon ha lyckats missa det så har jag bytt mailadress, meddela mig om du önskar den nya.

Kommentarer
Postat av: Purpur-Erik

vill bara säga att trots att din hjärna skrumpnat ihop så har du gjort ett jättejobb med din blogg!! jag tycker alltid att det är intressant och roligt att läsa dina artiklar, du borde bli professionell:) so keep in there bro!



WWBGD? - what would bear grylls do?

2010-05-04 @ 22:31:11
Postat av: Gore

Purrpurr-erik har stavat fel på sitt eget smeknamn.



Suck.



Ny mail som i ny msn? Skicka mig ett mail eller något!

2010-05-06 @ 15:09:39
Postat av: Purpur-Erik

hur orkar du goran...

2010-05-07 @ 10:02:38
Postat av: Gore

Nej, du, erik... Hur orkar du!?



Suck.

2010-05-10 @ 20:55:21
Postat av: Kate

Tack för all din hjälp käre kamrat!

2010-05-11 @ 23:16:02

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0