The Roundhouse Tapes

Idag knep jag en plats i bilen och hängde med mina föräldrar ner till Kristianstad för att egentligen bara fördriva tiden. Fast när man ändå är i Kristianstad så får man ju vara schysst och säga hej till Jörgen inne på Kompakt Disk... Trotts att vi inte var inne i stan förrän 20 min i stängningsdags så lyckades jag likväl bränna pengar som jag egentligen inte har. När jag för skojs skull, utan en tanke på att köpa något, bläddrade i vinylbacken så uppenbarade sig inget mindre än Opeth's Roundhouse Tapes som jag länge har sneglat efter på Peacville's egen webbshop. Men nu hade jag den i mina händer och kunde på så vis slippa att skicka efter den från England. Låt mig får dela med mig av det ögon/örongodis jag fick med mig hem... Enjoy


Som ni kanske lägger märke till så har denna utgåva förärats med ett "box-utförande"
istället för ett traditionellt konvolut...


baksidan...


När man lyfter locket så bemöts man utav en 60x60cm Poster
som så snart den har legat i press får en egen ram...


Lyfter man på postern så finner man en fullsize booklet...


Bara det finaste är nog och här får 3st 180g vinyler dela på 9 låtar
Hela boxen är limiterad till 1000ex worldwide, min är 944/1000.

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0