Fragment av en sommar

I somras när jag jobbade som fönsterputsare lyckades jag ta många riktigt underhållande bilder. Bilder som jag och Robert har haft så fruktansvärt kul åt (se t ex inlägget "Name It"). Jag kom att tänka på en speciell bild jag hade tänkt lägga upp här på rOBSCENE men dessvärre vet jag inte vad jag har lagt minneskortet denna specifika bild befinner sig på. Men men, jag har ju tid att leta! Håll till godo med detta istället...



KK-Bladet? Jag begriper inte hur man kan försöka framstå som en seriös tidskrift och sen ge sin tidning detta namnet?! Inte nog att det i stora orangea bokstäver står "KK-BLADET, EN LJUSGLIMT I KRISEN", utan omslaget innehåller en samling människor i jämna par (varav ett bögpar). Ska man döma KK-Bladet efter byggnaden på omslaget som de tappert försöker skyla med människor och stor orange text så förstår man vad allt handlar om...
Utan att säga för mycket så finns det en väldigt intressant underrubrik på tidningen som stärker mina teorier...
Ja, läs själva... Humor på hög nivå, eller så är jag bara sjuk...

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0