Who is this Mr. Darkness?

Håll i hatten... Efter en diskussion mellan mig och en vän så drogs följande slutsats: Ozzy Osbourne har titeln "The Prince Of Darkness", en titel som han har haft... väldigt länge! Min vän (nämner inga namn... Pamela! hihi) kom fram till att denna titel är opassande till en man i 60 års åldern. Varför? Jo, för lille Ozzy har ca 40 år som musiker i bagaget och dessutom är han över 50. Vart vill jag komma är: Är det inte på tiden att prinsen blir kung?

Visst, det kanske stämmer? Men givetvis är ju titeln som "King Of Darkness" redan upptagen... eller? Vem har i så fall fått titeln som King Of Darkness? VEM ÄR King Of Darkness? efter några minuters googlande så kunde jag dra slutsatsen att... det tar emot att säga... Titeln som The KING Of Darkness är inte i bruk utav någon eller något! Hur ofattbart är inte det? Inte ens någon inom Black Metal har tagit denna titel! Är det inte lite konstigt?

Det enda jag kunde Hitta om The King Of Darkness på google var:
1) King Of Darkness - Triple Whammy = En annons på tradera, tydligen är det Japansk Metal (vilket jag betvivlar på omslaget att dömma). och, den såldes för en krona...
2) King Of Darkness - En techno grupp från Hiroshima, Japan. Det var dåligt, men så kommer dom från Hiroshima också...
3) King Of Darkness - en låt av gruppen Tech N9ne (troligtvis negerdunk).

Slutsats: Ingen besitter denna titel...

Resultatet av googlesökningen på Prince Of Darkness:
1) Ozzy
2) En film från 1987 av John Carpenter
3) En låt av Alice Cooper
4) En bok av Robert D Novak
5) ännu en film från 1966 "Dracula - Prince Of Darkness"

Slutsats: Det finns en prins!

Det mest förbryllande över hela King Of Darkness situationen är att inte en ända bild på hela google har alla orden i sitt namn. Alltså King, Of och Darkness... skumt!

Om du skulle finna svar eller ledtrådar på denna gåta ring då efterlyst journummer för stöldgods på nr 08-7020090 (det låter inte trovärdigt... men jag kunde detta i huvudet! hahaha)... Nej men seriöst, vet du något så hör av dig till mig!

/Rob

Kommentarer
Postat av: bensaxen

haha sjukt kul.. speciellt att du kunde nummret!

2010-01-14 @ 12:26:31
Postat av: Baroneen

kasnke inte finns någon som vågar ta på sig titeln som king of darkness, mtp var metal ursprungligen handlade om

2010-01-17 @ 20:42:48
URL: http://baronalex.blogg.se/

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0