Records # 4

Igår bar det av till Kristianstad igen för att fördriva tiden. Det egentliga syftet och inofficiella anledningen var ett besök i skivbutiken, trotts att vi var där för ett par veckor sedan. Eftersom skivan jag hade beställt förra gången inte hade kommit så passade jag på att plocka upp den inne hos Jörgen igår. Ni som känner mig vet att det sällan bara blir en skiva när det väl ska handlas och så blev det denna gången också. Förutom Rosetta - Galilean Satellites så blev det Dark Tranquillity's Fiction och Dundertåget - Skaffa Ny Frisyr. Från början tänkte jag ta ytterligare två wild cards men ångrade mig i sista sekunden. Men, jag är väldigt nöjd ändå.



/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0