CD5003

I fredags blev det tillökning i hopen av elektronik. Jag kan med gott hjärta säga: Äntligen! Tillökningen, som även heter Marantz CD5003, har lyft skivlyssnandet till nya nivåer. Diskanten blev klarare, mellanregistret fick en mer solid känsla och basen blev även den fylligare utan att ta överhanden som den tidigare hade tendens att göra. Jag är supernöjd med detta inköp! Nu återstår bara en uppgradering i högtalarväg och om mina planer går enligt planerat så kan jag nog vänta mig att ha de nya paret stående i vardagsrummet redan om ett par månader, jag hoppas!

Nästa projekt, som jag hoppas kan påbörjas så tidigt som imorgon, kommer bli en ny multimediabänk där en 5 cm tjock betongskiva bärs upp utav en svetsad stålram. Än så länge har jag inte bestämt mig för om jag ska ha betong och ram i någon specifik färg. det lutar åt svart eller möjligtvis röd... vi får se helt enkelt!

/Rob

Kommentarer
Postat av: clarajulia

Jag använder mig av en systemkamera från PENTAX. :)

2010-02-15 @ 21:32:58
URL: http://clarajulia.blogg.se/

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0