pff... huh... baaah

Jag har fått ett papper med olika frågor som jag ska besvara åt min jobbcoach. Ibland blir jag lite skeptisk till hela den här grejen.

Individuell Handlingsplan


1. VAD (vad ser jag som mitt "önskeläge" inför framtiden)
Önskeläge you say? bli ekonomiskt oberoende och leva livet (utan ett onödigt skitjobb)...

2. MÅL (vad vill jag uppnå?)
Svarade jag inte precis på denna frågan?

3. DELMÅL (vilka delmål behövs för att nå målet)
En trisslott och överjordiskt mycket tur? Be till gud?

4. HUR (hur ska jag gå till väga för att nå mina mål?)
Hallå Sherlock, hade jag vetat det hade jag väl inte suttit och fyllt i dessa löjliga frågor som du redan kan svaret på?

5. NÄR (inom vilken tidsram vill jag att det ska ske?)
Precis inom samma tidsram som alla andra människor vill, dvs Nu med en gång.

6. VILKA (vilka resurser/stödpersoner behöver jag för att kunna nå mina mål?)
Stödpersoner? Allvarligt talat, den frågan låter lite väl mycket AA. Men okej. Jag behöver en snabb bil och en resväska med pengar. Som stödperson vill jag ha Lasse Holm...

Ringa in var du befinner dig på nedanstående skala

Hur beredd är du att jobba mot dina mål?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Vilken tilltro har du till att det ska fungera?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Jag behöver ett jobb! Jag vill slippa denna idiotundervisningen!

/Rob

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag fullkomligt älskar att du tänker som jag hahaha Sjukt kul om du lämnat in dessa svaren.. Fast Lasse Holm? Jag hade nog tagt Bingolotto Leif eller Bert Karlsson.. Lagom slemmig...



Jag är en ingen hot babe sen är jag ju din moster så jag skippar numret..



Har fortfarande svårt för snoppknappen..

2010-09-04 @ 12:15:35

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0