Pointless News

Jag gjorde en smått chockerande upptäckt igår kväll... ehm, natt menar jag. Jag satt och kollade på lite livevideor med The Darkness (Åh, jag saknar det bandet...) på youtube och som alla vet så brukar det komma upp "liknande videos" efter klippet när man har kollat färdigt på ett klipp. Plötsligt tittade Death From Above 1979 fram och eftersom jag aldrig någonsin innan har sett en livespelning med dom så kändes det naturligt att kolla. Gissa om jag fick en chock när jag insåg att bandet bara bestog av två killar! Som om inte det vore nog så spelade ingen utav dom gitarr utan en spelade distad bas och den andra trummade och sjöng! INSANE! Det är inte likt mig att missa sådana fakta men av någon anledningar hade jag gjort det och det lärde mig en läxa jag sent kommer glömma!

Jag bäddade ner mig i sängen klockan 03:00 igår kväll för att försöka få sova lite. Men icke! Jag kämpade förgäves i timmar och inte förrän klockan halv 6 när det var ljust ute somnade jag. Men innan jag han att stänga ögonen var det dags att kliva upp igen. Visserligen fick jag lyssnat på några väldigt bra skivor innan jag somnade och tur var väl det annars hade jag väl fått något utbrott...

En annan rolig fakta. Jag totalförstörde min byrå idag, vilket resulterade i att alla mina kläder ligger på golvet bland spillrorna. Ja. Jag blev arg! MEN! Den var redan instabil...

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0