To Never Go Home...

Tänk om man för en gång skull kunde organisera upp det virrvarr av tankar så att man för en gång skull kunde skriva något. Tro mig när jag säger att det vissa kvällar är en ren och skär kamp att skriva något som skulle kunna uppfattas som läsligt överhuvudtaget. Som till exempel ikväll då min hjärna går på högvarv men inte lyckas arbeta fram något fast material. Utan allt bara rinner förbi mitt mentala filter av användbarheter och hamnar i någon form av överskottskammare. Men jag sitter faktiskt och suktar efter kolkritorna som ligger jämte mig på skrivbordet. Men nej, inte ikväll...

Jag skulle kunna mala på med mitt musiksnack som jag alltid gör när alla andra idéer börjar tryta. Även om jag gärna hade spytt ut lite musiksnack så vore det inte rättvist mot varken mig själv eller du din stackars själ där ute som av nån anledning läser den här skiten. Fast, jag tycker faktiskt inte synd om dig.

En sak som hade varit kul att veta är hur många som verkligen tar sig tiden att lyssna på musiken jag tipsar om. Visst är det till största delen hårdrock och tung metal som jag tipsar om, men ibland kommer det en och annan skiva som sticker ut ur mängden. Folk är ju så lyckliga över att man kan snylta på gratis musik så lättillgängligt dessa dagar, så varför inte utnyttja det? Eller är två musklick och lite användning av tangentbordet för mycket begärt? Well, I guess it is...

Som avslutning vill jag passa på att tacka alla ni som varit med och hjälp till att hålla rOBSCENE vid liv och matat maskinen med ert intresse varje år, månad, vecka och dag. Utan er hade jag troligtvis skrivit här i alla fall men jag hade inte varit lika tacksam som jag är nu. Det känns som det var igår jag började skriva här på rOBSCENE men konstigt nog är det snart två år sedan det hela sattes i rullning, tro det eller ej!

Jag tackar allra ödmjukast,
/Rob

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hoppas jag har missförstått. Men det här lät ju nästan som att du slutar skriva?

2010-08-12 @ 15:46:15
URL: http://antoniajanine.blogg.se/
Postat av: Rob

Nope, du har nog missförstått ;)

2010-08-12 @ 21:07:44

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0