Ti etah I...

Jaha... Då var helgen slut. Den kändes väldigt kort, jämförelsevis lika kort som en normal arbetsdags sovmorgon, alltså obefintlig. Jag har känt mig förkyld och allmänt hängig hela helgen och alla planer jag hade försvann med det fina vädret. Trotts allt detta fick jag möjligheten att slänga runt möblerna i Lägenheten och nu står allt där jag vill ha det... Några andra små notiser som jag kanske bör nämna är följande:


1. I fredags på jobbet skickade jag ett sms till 118 100 där det stog följande: ”Vilken Datum släpps Porcupine Tree’s nya album The Incident och var kan jag hitta den limiterade specialutgåvan av vinylen till bäst pris?”. Svaret blev följande: ”Porcupine Tree – The incident släpps 23 September och Vinylen är dessvärre slutsåld”. SKIT! Då var dagen fördärvad... Men jag gav inte upp! När jag slutade jobbet åkte jag hem till mina föräldrar (som till skillnad från mig har internet) och snokade runt lite. Efter en del granskningar upptäckte jag att vinylen endast var slutsåld på ett utav de två försäljnings-sidorna. Så jag beställde den direkt... Den borde finnas i mina händer mellan 5 – 14 dagar. Sweet is that!


2. Det tar inte slut där! Såklart hade Ginza frakfritt vid köp över 200:- och då får man ju passa på! 6 skivor hittade jag till det ynka priset av 267 svenska kronor... Så nu får jag leva snålt resten utav månaden. Men det kan det ju vara värt!


PS: På grund av inkompetent personal i teliabutiken så lär det dröja minst 14 dagar innan Sparta får en internet uppkoppling. Which sucks!


Stay in Tune!

/Rob


Kommentarer
Postat av: LillFlokén

Haha.. Hoppas det går bra på nya stället (=

2009-09-07 @ 19:18:22

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0