Right Here

Som jag skrev tidigare idag så har jag (Äntligen) fått mitt internet och förhoppningsvis så kommer lite saker redas ut och fixas till. Bland annat så kommer rOBSCENE's Layout repareras (även om jag gillar de två enhörningarna som utbyter kroppsvätskor) och "Veckans Skivtips" ska inte släppas en gång i veckan längre utan dessa recensioner kommer dyka upp på obestämda tider. På så vis blir det kanske mer uppskattat, både från min och er sida...

Finns det några protes(t)er eller önskemål så är ni välkomna att lämna dessa i kommentarsfältet och GLÖM INTE ATT SKRIVA NAMN!

Det var säkert något mer jag skulle skriva, men eftersom min grötliknande hjärna sviker mig så lämnar jag det till nästa tillfälle...

Stay In Tune
/Rob

Kommentarer
Postat av: Goran

Mmmm.. Porridge..

2009-10-01 @ 17:34:45
Postat av: LillFlokén

Tänkte bara, vit text på svart bakgrund blir jobbigt när man ska läsa långa texter :P annars snyggt.

2009-10-01 @ 18:18:51
Postat av: Rob

SV: Vaddå jobbigt? vad ska jag ha för färg istället da? Rosa? Never gonna happen...

2009-10-01 @ 20:54:11
Postat av: LillFlokén

Rosa, åh ja... Jag vet inte faktiskt, det var bara nåt jag kom att tänka på då jag brukar ha din text fast på ögonen nån minut eller två när jag läst ett tag ^^

2009-10-11 @ 18:28:05

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0