Where's My Shampoo?

Efter mötet åkte jag hem till mina föräldrar för att käka lite mat (majskolvar med kyckling). Strax efter måltiden satte jag mig framför tv:n för att smälta maten. När några minuters intensivt zappande var genomfört ertappade jag mig själv när jag tittande på Top Model. Jag kollade inte mer än kanske 2 minuter, och det var allt som behövdes för att kunna idiotförklara dessa vrål-pantade och veka damerna som gästspelade min tv-ruta...

Hur kan man göra ett TV-program på alldeles för spinkiga och gnälliga tjejer som omgärdas av bögar med kameror? Något annat som är helt obegripligt är ju hur unga tjejer strävar efter precis ett sådant liv? Kom igen nu! Är det inte dags att vakna upp ur denna mentala koma? Jag vill inte se undernärda skitstövlar som gnäller sina beniga rövar av sig! det är inte bra tv... Under de få minuter jag lyckades hålla humöret uppe och studera dessa bräckliga individer fick jag bevittna hur en tjej stog och grät och jämrade sig. Anledningen till detta var att hon hade "kämpat och slitigt sig helt utmattad" för att kunna gå vidare. Vidare mot vad vet jag inte.

När man lever i gräddfilen som dessa töser gör borde man inte ha mage att påstå att man sliter sig utmattad! Deras förhållanden och livssituation innebär lyxiga hotell, posera framför en bög med kamera (det förstår jag om dom inte gillar) och dessutom få allt runt omkring sig betalt? Hade jag fått bestämma hade jag infört obligatoriskt samhällstjänst som gruvarbetare i Ryssland under ett helt år till varenda bortskämd modell som existerar där ute! Hade man dessutom filmat allt och kallat det Top Driller Russia hade det blivit en kanonsuccé i svensk television och det hade dessutom blivit bra TV!

Jag kan inte begripa hur gnällig man kan vara?
/Rob

Kommentarer
Postat av: nicolina

haha. bra där, bra.

2009-11-04 @ 18:15:55
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0