Occam's Razor

Nu har det dröjt lite för länge sedan jag skrev något här. En faktor som har spelat rätt stor roll är att jag under hela förra veckan jobbade i Malmö och saknade tid och internet uppkoppling för att kunnat hålla rOBSCENE vid liv. Men nu är det andra omständigheter (bättre sådana) och vinden ligger i rätt riktining för lite hjärn-rens. Efter en väldigt slitsam vecka på IKEA i Malmö så lyckades jag överleva allt slit och transportera mig till Järavallen där jag skulle tillbringa helgen. Det tål att nämnas att detta faktiskt var den bästa helgen på väldigt länge och faktum är att det kändes som jag hann med mycket också.

Igår var nog den bästa söndagen i hela mitt liv. Efter en sovmorgon till kl 14:00 så började dagen med en lång och angenäm frukost följt utav konsertpepp i form utav Mustasch. Vid 18 tiden påbörjades färden mot Köpenhamn och den väntande Porcupine Tree spelningen på VEGA, gissa om vi var förväntansfulla?! I vanliga fall skulle jag nu såhär i efterhand spy ur mig hur fruktansvärt bra denna konserten var. Men vad gäller gårdagens gig så finns det inga ord som rättvist kan beskriva hur otroligt bra denna konserten var. Så betyget på Porcupine Tree får således bli "Obeskrivligt" och toppar därmed konsertlistan med god marginal. Även en perfekt dag tycks ha motgångar. Min bil måste ha tyckt att min lycka var lite väl överdriven och lyckades ådraga sig en smärre punktering som resulterade i ett däckbyte kl 2 på natten och hardcore krypkörning i 16 mil på reservdäcket i dryga 80km/h. kul! jag var hemma klockan 4, behöver jag säga att jag var trött idag på jobbet?

Det är tredje gången på en vecka min bil går sönder! Men, den kallas ju inte The Moving Curse enbart för sakens skull...

/Rob, Way Out Of Here

Kommentarer
Postat av: Vicarious

Episk helg, utan tvekan.

Viva La Tripod!

2009-10-20 @ 21:54:03
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

Du glömde nämna de fantastiska pizzorna haha.

2009-10-21 @ 22:31:21
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

Du glömde nämna de fantastiska pizzorna, haha.

2009-10-21 @ 22:34:10

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0