When The Wine Accidently Became Blood

Sådär ja, då var ännu en helg utav sprit och ironisk bitter-sarkasm till ända. Carl - Filip och Vic, jag har haft lika roligt som vi brukar ha när vi ses och det känns verkligen tungt att vara hemma. Inte för att just vara hemma utan för att veta att vardagen kryper på och att den kommande veckan kommer spenderas under en tvångsplacering i Osby. Jag kommer berövas på den lilla fritid jag har och det kommer bli en isolerad vecka i skogen för mig. Jag biter ihop och hoppas att det snart är fredag...

PS: Tack för helgen! Jag vill passa på att dedicera The Parlor Mob - Tide Of Tears till mina två bästa vänner, Viva La Tripod!

/rOBSCENE

Kommentarer
Postat av: Vicarious

tack för låten

2009-05-24 @ 23:47:16
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

..it really IS one of the greatest songs ever made.

2009-06-21 @ 21:37:13

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0