Awaken

Jag börjar känna mig sliten. Igår jobbade jag mellan 14:00 - 00:30 sen körde jag hem och somnade halv två för att några timmar senare (07:00) infinna mig på kontoret för att jobba ytterligare 11 timmar. Inte nog med det, imorgon börjar jag kl 05:00 och det innebär att jag måste gå upp kl 04:00 för att hinna med allt som ska göras på morgonen. Det borde vara straffbart att börja jobba så tidigt.

Intressantaste bandet just nu må vara Mastodon, så otroligt bra! andra band som bör bli uppsnokade (förutom de i veckans skivtips) är väl Blood Tsunami och My Dying Bride...

Foto: Hasse i skogsdunge, av Vicki.

Tack än en gång för att ni besöker rOBSCENE! Det glädjer mig
/Rob

PS: 5 days of calm until the massacre!

Kommentarer
Postat av: Finnen/siri/öjrik

Läs sakta...njut..!Detta e din första kommentar från mej på din blogg!! Din bästaste finskaste vänn och jag vill bara sej.. Du e de bäste!!:)



Seriöst grym blogg, sjukt kul och läsa. vi hörs



PS:Varselindunk.

2009-05-16 @ 00:28:12
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

Finnen är lite så fancy för dej, aha-aha!

2009-05-17 @ 23:28:14

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0