Have A Break, Have A Tic Tac

Äntligen var man hemma ifrån Dead-End-Osby. Just nu sitter jag i min soffa och lyssnar på Cult Of Luna och försöker föreställa mig hur resterande 66% av The Tripod har det på Siesta. Festivaler i all ära, men Siesta känns ändå som en ursäkt för omyndiga badass-wannabe's att få supa och spy tillsammans. Varför tar ni inte bort musiken och anlägger en 4 dagars sup-festival där ingen över 16 år är tillåten? Det borde väl inte bli någon större förändring med tanke på att 70% av alla åskådare inte kommer minnas gårdagen ändå. Det blir mitt ord till arrangörerna, bespara de bra banden mödan att få lägga sin dyrbara tid på en publik som måste stödja sig på varandra för att inte däcka och placera ut bandspelare lite överallt i Hässleholm istället.

Tacka vet jag de riktiga festivalerna där åskådarna har kommit för att lyssna på musiken. Såklart drar jag inte alla över samma kant, eftersom det vore otroligt dumt. Följande påstående är inget angrepp eller kritik utan mer en förfrågan och övertalningsprocess ifrån min sida. Så tänk noga efter; om du är en inbiten hårdrockare och kan supa järnet till fis-pop, som du egentligen inte gillar,  och tillbringa 4 dagar med alkoholkonsumerande 14 åringar... Det jag försöker säga är: Carl-Filip och Victor, FÖLJ MED TILL METALTOWN!!

PS: Ja, jag ville se Dundertåget och Cult of Luna på Siesta... Yeah, I'm a suck up too... In my mind

/ rOB

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag vill dit jag med.. Du var ändå med, som alltid

2009-05-31 @ 20:53:13

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0