70 Mile Road

Då var man hemma ifrån HTC kursen i Söderköping. Tro mig, jag hade gärna skrivit och berättat precis allt som har hänt. Så vill ni veta något får ni fråga mig. Jag är för trött för att skriva något. Några av kursens high-light var väl bland annat det otroligt fina hotellet där jag blev förärad ett eget rum. Otroligt fin mat. Något som var väldigt trevligt var att både HTC's grundare och även de två kursledarna var vittnen, så det kändes ju som man kände varann redan från början. En annan, smått otrolig, sak som jag fick bevittna var att få se min gamle arbetskamrat Magnus Wikströms dubbelgångare. En EXAKT klon av Magnus om man bortser från håret och dialekten... Obehagligt lik...

Nu ska jag käka något och njuta av en film för att varva ner.

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0