It Was Lyndon Baines Johnson...

Då var det dags att sova ännu en gång. Men innan jag sjösätter ekan som tar mig till drömmarnas land så ska jag ta upp en sak. Jag kollade precis på filmen "I Am Sam" (Sean Penn) och... ja... den var riktgt bra. Jag blev arg, ledsen och berörd på ett sätt jag inte brukar bli. I Am Sam fick mig att förstå hur sjuka människor verkligen kan vara genom deras sätt att tänka och bestämma över andra individer. Jag är övertygad om att dom bästa människorna som finns är dom som är som Sam...

Har du inte sett filmen så har du något att sysselsätta dig med i helgen.

"All You Need Is Love"
/Rob

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Everyone knows that you never go FULL retard!

That's why Sean Penn got no Oscars."

2009-03-18 @ 20:52:33
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

ovanstående kommentar droppad av moi. guilty of charge!

2009-03-18 @ 20:53:27

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0