It's My World You Can't Have It... Sucker

Något jag har tänkt på... Folk gnäller på mig för att jag har shorts på mig mitt i vintern och säger att jag gör det för att få uppmärksamhet eller för att vara speciell. Jag har även fått höra att det är ett beteende jag har tagit av mina 2 bröder Carl-Filip och Victor.

Min fråga är då följande: Vem har bestämt att man bara kan bära shorts på sommaren? Tjejer kan ju ha kjol på vintern så varför kan inte jag få ha shorts på mig utan att alla bajsar ner mig med sina åsikter? Till skillnad från många utav er så har jag nog med intelligens att förstå att jag inte ska bära shorts när jag ska ut på en 200 mils vandring genom Sverige i 25 minusgrader! Jag bär shorts när jag vet att jag till största delen utav dagen kommer befinna mig inomhus, punkt slut.

För att dementera uttalandet om att jag har shorts på vinterhalvåret för att få uppmärksamhet är ju bara totalt skitsnack. Hade jag velat få uppmärksamhet hade jag utan tvekan tagit till andra åtgärder, som till exempel målat hela kroppen i grön kravall färg och hoppat hopprep spritt språngande naken med en gasmask på huvudet. Och ni som tror att Mina bästa vänner har infekterat mitt sinne med att ha bara ben under vinterhalvåret får tro det om ni vill, Jag har ingen kommentar i det löjliga påståendet.  C-F och Vic vet att dom har min fulla support och vi bär alla bördor tillsammans.

Ni som tror att jag bryr mig om era åsikter kan bara kyssa mina bleka fjuniga skinkor för jag skiter ett långt stycke i era åsikter...

The Tripod Will Hunt You Even When You're Asleep...
/ Retstickan Rob

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

bara för att Tripoden är överlägsen denna simpla hop människor.

2009-03-16 @ 00:03:38
Postat av: robscene

dumma, dumma människor...

2009-03-16 @ 14:13:11
Postat av: anna johansson

jag förstår precis. det är likadant här. jag får inte gå i mina pyjamsbyxor ifred!! än mindre mina saffransfärgade hippieharemsbrallor! det är förargligt!

2009-03-17 @ 18:12:23
Postat av: Moster

Klocka Ord!!! Man ska skita fullständigt i vad andra tycker om sådana oväsentliga saker..

2009-04-17 @ 21:07:44

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0