Powerhouse

Tack för den gångna helgen! Det har varit otroligt trevligt att få träffa (mer eller mindre) alla mina grymma vänner! Det har minst sagt varit 3 kickass studenter! En helg med massa människor, öl, vin, specialaren GT, 30 sekunder Black Label, minst 50 fingrar i mitt skägg, sköna engelsmän, Milles nya kamera (såg jag den verkligen?), känslosam utspark, Jeanettes grymt goda mat, Läderlappen himself, en hel natts sömn med samemössan på, brinnande förstärkare, gapskratt, dans, många kramar, inbjudan till Bloodstock och Download 2010, Silverbergs grymma hälsningsfras *ouuh*, Buy Sea Chair Ten, Tenacious D på svenska, tur med vädret, röj och känslan av total frihet... Jag hatar att allt är över!
Tack än en gång! Snart ses vi igen, allihopa... Carl-Filip & Vicarious, Rob loves you!

PS: Jag slapp det svarta strecket!

/rob, jag mår illa...

Kommentarer
Postat av: David

Studenter sliter ut en.

2009-06-18 @ 20:55:19
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

Hahah. det har varit så sjukt bra verkligen. time of our lives

2009-06-21 @ 20:10:22

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0