owpef

Japp, då var P3 Live slut. Ikväll stog världens bästa band, OPETH, för underhållningen. Inspelningen var gjord på KB i Malmö den 18 februari 2009. GRYMT! Men jag vet något som är ännu grymmare... Om 2 dagar står Opeth bara några meter framför mig :D METALTOWN YEEEAAH!!

The greatest band in the world, Opeth, did just finish their gig on the program P3-Live, broadcasted in Swedish radio. The recordings where made early this year (18/2-09, to be exact) in a small venue called KB (Kulturbolaget) in Malmö.

Imorgon sticker jag till Götet så detta blir mitt sista inlägg innan jag sticker. vi hörs allhiop!

Stay Metal! \m/
/ rOB

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

Ha så kul, burn in hell : D

2009-06-26 @ 17:47:50

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0