!!og ot syad owt

Nu syns ett moln av kreativitet på himmelen och jag hoppas det stannar kvar. Så länge inspirationen finns kvar tänkte jag försöka börja med lite små projekt som jag, under ett tag, har haft i åtanke. Jag vill inte avslöja så mycket för då sabbas stämningen.

Nu är det bara 2 dagar kvar till jag beger mig av för att bränna lite pengar och hjärnceller i storstaden nr 1! Göteborg! Självklart är det den underbara tvådagarsfestivalen Metaltown som går av stapeln och det kommer utan tvekan bli två fruktansvärt påfrestande, ösiga, livliga, lyckliga och övergrymma dagar! Jag tycker synd om er som inte kommer få möjlighet att njuta av alla grymma band, but hey! Det finns ju ett 2010 också hahaha...

Nackskador och JD here i come!!
/ rOB

PS: Glöm inte era svarta kläder!

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip, prince of Sweden

frikkin' craphole. envy

2009-06-24 @ 02:41:58

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0