Behind The Mask...

Vem är jag? Vem är Robin "rOBSCENE" Hansen? Det är kanske frågan som vissa ställer sig. Det är även frågan som vissa tror sig kunna svaret på. Vet du verkligen? Vet du att jag i själva verket föddes för drygt 20 år sedan på Karlskrona hospital och jag ända sedan jag kom hem från BB behövde musik på hög volym för att somna? Visste du att jag pratade flytande när jag var 1,5 år gammal och redan då kunde namnet på varenda bil som rullade förbi mig på gatan? Visste du att jag var väldigt blyg när jag var yngre och att jag fortfarande tycker att det absolut värsta som finns är att prata inför andra människor? Visste du att jag har väldigt svårt att prata gott om mig själv och att jag aldrig har varit bra på att ta emot komplimanger? Visste du att jag ofta dömer människor för snabbt, men att min bedömning stämmer till 95% av fallen?

Jag är väldigt dålig på att berömma mina medmänniskor, istället berömmer jag dom i mitt huvud. Jag hatar Jambas ringsignaler över allt annat på denna jord. Det finns mycket jag irriterar och stör mig på, mycket onödiga saker. När jag blir arg så kan jag gå och älta anledningen i veckor, istället för att ta tag i det eller bara släppa det. Jag anser att musik kan läka alla sår, berätta bättre historier än många böcker, öka kreativiteten hos människor och inspirera samt utveckla människans kompetens och fantasier...

Visste du att jag har byggt flertalet utav möblerna jag äger? Eller att jag tycker om att skriva och måla? Jag tycker om att skapa (allt och inget) och är väl medveten om att mitt största hinder är mitt tålamod. Jag tycker om att framstå som bitter eftersom det kan förknippas med humor. Jag blir glad om jag kan få människor att le och skratta...

Nu när du vet, gratulerar... Du har bara skrapat lite på ytan

/Rob

Kommentarer
Postat av: Vicarious

DET är min vän det

2009-07-30 @ 15:24:21

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0