Natural? Nooo No...

Jag fattar inte hur dom orkar! Det ända samtalsämne som radiokanalen P3 behandlar är de förbannade HBT personernas rättigheter och kampen för deras jämställdhet. Jag menar, för 10 år sedan var det fortfarande annorlunda och äckligt att vara bög? Nu helt plötsligt ska ju alla vara bögar, vad hände egentligen?

Det påstås i dagens samhälle att du ska få tycka vad vill eftersom det är din rättighet som levande individ. Men om man skulle nämna något om homosexuella i negativa ordalag så blir det ett hemska liv. Bögarna får ju självklart uttrycka sig hur dom vill men är det tvärt om så tar det stopp... Varför? Ska jag som "normal" inte få stå för vad jag känner? Det är bögprogram på tv, det är radioprgram tillägnade homosexuella och det finns gaybarer. Det viftas hånfullt i ansiktet på oss normala människor och så fort vi säger i från att vi inte vill få gayfolkets åsikter mosade upp i fejjan så blir man plötsligt anmäld för hets mot folkgrupp? Det borde ju vara tvärt om! Det är jag som blir hjärntvättad av deras onaturliga beteende.

Något som var väldigt oväntat var att Litauen röstade igenom en lag som förbjuder folket att prata positivt om homosexuella. Men tanke på hur mycket plats homorörelserna tar nu för tiden så tror jag att det var klokt att klubba fram denna lagen. Är det påväg att vända? Eller kommer Litauen bli vår fristad när allt har gått för långt?

Slutsats:
Ni får gärna vara bögar, men var snälla och sluta att pracka på ert skit på oss som väljer den naturliga vägen och håll käften istället! Eftersom bögarna får säga vad dom vill så gör jag desamma... Jag tycker det var bättre förr... Hur skulle det vara möjligt för alla HBT personer att bli jämställda när dom särbehandlar sig själva? IDIOTER! Lägg ner kraften på att ge kvinnan bättre förutsättningar istället!

/Rob

Kommentarer
Postat av: LillFlokén

Bra sagt.

2009-07-22 @ 23:04:11

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0