Rob's 2 Weeks Shutdown, ACTIVATE!

Just nu ligger jag, halvnaken, i min säng och verkligen njuter av Peter Dolving Band - Bad Blood. Idag har min kusin Jimmie hjälp mig att sätta dit den nya rutan på bilen och det kändes underbart att få glida runt i Svarta Pärlan igen. Imorgon åker mina två bästa vänner på Eurotrip i två veckor. Om man bara hade kunnat hänga med... det är väl tyvärr det negativa med att ett arbete och vara skav under samhället. Man kan aldrig mer göra spontana aktiviteter som hör ungdomen till. Även om de deprimerande drömmarna om hur kul vi hade kunnat ha bubblar upp i huvudet så är jag oerhört glad för deras skull. Jag kommer sakna er motherhumping bigtime! Ta det försiktigt, ha kul och njut! Dör ni så slår jag ihjäl er! (alternativt spöar skiten ur er i paradiset... och då menar jag verkligen storstryk)...

PS: Cheers, detta är ni värda...

/Rob, see you on the other side of the koma...

Kommentarer
Postat av: Vicarious

tack meine Freund! uppskattar det mycket, men jag överlevde! So I guess that the asskicking får bli uppskjutet

2009-07-30 @ 15:10:27

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0