Records + 104

Som jag har upprepat för många gånger nu så lovade jag att lista vinylerna så fort jag fick hem dom och idag var det dags! Jag fick totalt 104 vinylskivor av min farbror! Det var mycket jag aldrig ens har hört och innan jag bestämmer mig för att sortera ut något så har jag en hel del att gå igenom. Däremot så fanns det väldigt mycket jag kände igen och som jag garanterat ska spara! Jag har inte listat alla 104, utan enbart de skivor som jag har ansett vara av störst betydelse. Feast your eyes upon this, I give you... The List!


Vaughan Brothers - Family Style (SRV)
Jimi Hendrix - Strange Things
Sammy Hagar - Three Lock Box
ABBa - Super Trouper
City Boy - Book Early
Tom Petty & The Heartbreakers - Southern Accent
John Norum - Total Control
UFO - The Collection
Blondie - Eat To The Beat
CCR - Green River
Gary Moore - Wild Frontier, Grinding Stone
Whitesnake - ST
Robin Trower - Bridge Of Sighs, Back It Up, Passion
ZZ Top - El Loco, Tres Hombres
Mott The Hoople - ST
Rainbow - Difficult To Cure, Straight Between The Eyes
Judas Priest - Rocka Rolla, Unleashed In The East
Nazareth - Malice in Wonderland, Lound N' Proud, Sound Elixir, 2xS, The Fool Circle, Cinema
Budgie - Nightflight
Lynyrd Skynyrd - Gold & Platinum
Molly Hatchet - Flirtin With Disaster
Ram Jam - ST
Magnum - Goodnight L.A, Marauder
MSG - Save Yourself
Thin Lizzy - Chinatown
Frank Marino - Juggernaut
Procul Harum - Grand Hotel
Neil Young - Harvest
Quiet Riot - Condition Critical
johnny Winter - Let Me In
Vixen - ST
Yngwie Malmsteen's Rising Force - ST
Foghat - Night Shift
Sweet - The Golden Greats
Wishbone Ash - Just Testing
Jethro Tull - Rock Island
Ted Nugent - State Of Shock
Deep Purple - Perfect Strangers
Blackfoot - Marauder
Triumph - Progressions Of Power
Eric Clapton - Journeyman
Bob Geldof - The Vegetarians Of Love
Axe - Offering

Har ni några frågor eller dylikt så är det som vanligt bara att skriva en kommentar i kommentarsfältet!

/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0