This is not a crimescene

Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på ett tag! Anledningen till detta är att jag faktiskt har haft fullt upp med att hjälpa mina nära och kära med olika smågrejer. Jag håller också på att bygga ett nytt skrivbord, vilket resulterar i att datorn inte har någonstans att stå för tillfället. Eventuellt så hinner jag kanske slänga upp bilder på senaste inköpet från ginza nu till helgen. Men som vanligt vill jag inte lova något.

 

Vad som däremot är säkert är att Vinylspelaren är fullt fungerande nu och jag hoppas att jag ska kunna inviga den till helgen när den har kommit på plats. När det ändå är på tal vill jag passa på att tacka Emil på Reptil Audio för hjälpen av reparationen! Har jag lite tur så kanske jag även får hem vinylskivorna till helgen och jag hade även tänkt att försöka lista de flesta (om inte alla?) här på rOBSCENE...

 

Imorgon är det fredag, sov så gott och ha en trevlig helg!

/Rob


Kommentarer
Postat av: Moster

Tänkte tipsa om en sida om du inte redan har hittat den? http://www.cdwow.se/music/Vinyl-Record-2094513



Han hjälper dig mer än gärna. Du var ju där och hjälpte dom!

2010-09-10 @ 12:23:01

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0