Records + 4



Ja, här har vi det. När det är rea på Ginza är det svårt att inte köpa skivor, även om det innebär att man måste sälja sin plånbok för att få lite pengar att handla för. Jag har länge suktat efter Vangelis - 1492 Conquest Of Paradise som är det bästa soundtrack jag hört (om man inte räknar VA Soundtrack) och nu var tiden inne, efter två prissänkningar... Även Ochtahedron hade blivit sänkt från 149:- till 99:- och det måste man ju ändå få kalla ett kap? Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men det blev två album av Sigur Rós (Heim/Hvarf och Takk), ett band som jag faktiskt inte riktigt har fastnat för ännu. Men det kommer kanske?

Vad gäller vinylskivorna som jag har fått av min farbror så har jag fortfarande inte varit och hämtat dom, men den kommande veckan ska det bli av! Och som jag tidigare har lovat så ska jag försöka ta mig tid att lista några.

Tack för visat tålamod!
/Rob

Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0