Abracadabra

Denna veckan har varit intressant. Jag har fått mycket gjort om dagarna och på något sätt känns det som om saker och ting börjar ordna upp sig. Jag fick min farbrors vinylspelare och ca 60-80 skivor! Jag försökte betala för mig men han stod fast i att jag skulle få dom som betalning för att jag hjälpt honom med renoveringen av hans vardagsrum. Bättre betalning kan man ju leta efter. Jag hade så svårt att begripa hur man bara kan ge bort något sådant utan vidare. Men antagligen är det bara jag, som har så oerhörd kärlek till musik, som ser denna händelsen som känslomässigt jobbig. Hur som helst så vet han att skivorna och spelaren är i goda händer.

 

Nu ska det ska bli så skönt med höst!

 

/Rob


Kommentarer

Confess Here:

Alias:
Remember Me?

Phone nr: (If You're A Hot Babe)

Blog:

Accusations:

Trackback
RSS 2.0